morsning korsning

här sitter jag på samma ställe som allid känns det som, närå men hej på er! 
drog hem för att fixa massa grejer igår vid halv två bebo kom till mig vid typ sju eller nåt , chilla ett bra tag , drog til coop och handla dricka jisses tror seriöst vi va där i typ en halvtimme för att han inte visste va han va sugen på.. TA EN JÄVLA DRICKA SÅ VI KOMMER HEM NÅN GÅNG va mitt svar just då ;) haha en aning trött... Nerrå när vi kom hem igen så snacka vi en hel del så himla skönt att kunna göra så , framtiden, här och nu osv.. slog sen igång en film vid typ elva som vi fick backa flera gånger då vi missa för vi somna ;) bebo drog tidigt och rörde mig mot stallet , seg som satan va jag , tog en härlig uteritt barbacka i converse och musik i öronen i solen på min pärla , SOMMAR säger jag bara! galloppera och trava henne sen kravlöst i paddocken hon fick ha huvudet vart hon ville , brydde mig inte direkt de va varmt , körde sen lite nh i hagen med henne mysigaste som finns typ! kom hem runt fyra , då va momo och mofa här så prata lite med dom och stog sen och grilla med mormor och mös! Käkat god ma, snackat med älskling , fixat idas blogg. Livet rullar och är på topp , men ska ta och gå upp till alla nu! vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback