livet rullar

va ett tag sen jag vet , kommer inte ihåg när jag sist skrev men de kvittar, mina dagar går till skola och stallet och nån dag träffa bebo , helgerna går till bebo och hästen vilket gör att bloggen är prio sist. Men iallfall, fira valborg med ida och hennes syrra Millan och fler folk , va väl helt okej kväll. vakna upp runt tio i elva eller nåt sånt dan efter , åt en låååång frukost och begav oss till stallet vid kanske ett , halv två. Efter de blev vi upphämtade och käk på donken vänta , duktig som man va lyckades man ha ner all mat på golvet ( men skyller på ida och hennes jävla ketchup som hon pront skulle ha.! ) efter det drog jag hem och slappa , riktigt härligt , idag släpa jag mig igenom skolan med huvudvärk och en orientering på bjurhovda. Drog hem och slappa pch sen stallet, Milla reds ut en sävng först i skritt och trav med Millan ( ni kan ju tänka er hur svårt det är att hålla koll på namnen ;) ) och galoppera henne sen i paddocken , lät henne rulla på men fortfarande lyssna på mig. Kom hem och käka "tacos" bytte ut köttfärsen mot kyckling, RIKTIGT gott!! Resten av kvällen har bestått av packning och ett långt telefonsamtal med bebo med planer och planeringen då vi tar tåget mot min pappa imorn och spenderar helgen i norrköping , riktigt kul ska det bli , har typ aldrig riktigt åkt tåg heller så bebo tar hand om mig , världens bästa! 
Nejmen nu ska jag slå igång ett avsnitt av GG och sen krypa ner i sängen, hörs väl senare nån gång, men som sagt , helgen är prion bebo , pappa och min lilla söta broder! 
hej fluff fluff!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback