jag kommer nog snart bli grön

har vart i skogen typ hela dagen känns det som , nejmen började med att jag hade orientering på norra gryta så tog bussar dit med ida och ello , va så sjukt varmt så visste knappt vart jag skulle ta vägen så hade shorts och ett linne och sprang runt där i skogen , men de blev så sjukt varmt så fick vika upp linnet :P höll på där ute och leta efter grejer i typ 1 tim och nåt mer , gick sen tillbaka och la mig och sola tills det va lunch ungefär , käka lite lunch och skulle sen ta bussen tillbaka , hahah herregud... Vi skulle ta bussen som gick från rocklunda men dom höll på och fixa busskurerna så vi fortsatte gå , så de typ sluta med att vi gått hela vägen ner på stan ;) i den värmen va de fan inte kul och vart lite småtjurig i vissa lägen , sen bjöd ida mig på glass på donken då vart jag glad igen ;) allt blir bra med glass! Drog sen hem och baka kladdkaka och chokladbollar och drog sen till stallet, red ut på milla idag och sitter nu i soffan med huvudvärk och trött som satan :( nejmen ska ta och messa och se vad bebo har för sig ;) vi höres!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback