Hej alla tappra läsare!

Eller ja, ni dom fortfarande klickar er in och läser här ;) helgen va som sagt fullproppad med mys, kolla på gamla videos på mig och sånt.. På söndagen kom farmor och farfar och fira mig och hälsa på bebo osv, tog sen tåget hem och drog till stallet typ på en gång och träffa millas ägare för lite framtidsplaner. Annars då? Va på Clinic i tisdags för Jens fredricson och sen slappat gått och haft huvudvärk sen i måndags men jag står ut. Hade stalljour idag upp kl halv sju och kom hem igen vid halv elva, just nu ligger jag i bebos säng medans han duschar :) tror vi drar hem till mig sen och så sover han kvar men har ingen aning :) Nejmen nu ska jag sno hans data eller nåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback