3 månader

idag firade jag och bebo 3 månader, shit va fort tiden går. jajaja , han kom bara förbi lite otippat och mös , min finaste! Så drog han för kanske 20 min sen eller nåt sånt för att han ska dra till hallsta :( aja , iallafall , tog milla på dan idag krävde nada av henne eftersom de va så varmt. Kom hem och fixa mat så käka och sen kom bebo så har suttit på pooldäcket i solen och snackat och lite sånt. aja , nu ska jag inte skriva mer om de, ikväll händer inte så mycket ska måla mina naglar så dom blir lite fina sen plugga lite.. Trodde aldrig jag skulle skriva det där, nejmen måste fixa skolan de är helt sjukt. Sen ska jag väl ta en dusch och ladda inför imorn , fullspäckat schema, skolan sen ska jag hem fort och bara släppa ut hunden , tillbaka sen för at skriva prov vid typ halv tre tror jag, sen kl tre ska jag ha modevisningsträning för att sen va hemma senast typ tjugo i fyra för att sen kvart över fyra va på övningskörskurs och sitta där till typ åtta. herregud säger jag bara.. Nej nu måste jag ta tag i livet, vi höres! 
 

Kommentarer
emma säger:

Grattis till er!!;) Förstår att det bli mycket.. Skulle du kunna skriva/göra en video/inlägg med eran utveckling typ?? <3

2013-05-14 | 19:13:46
Bloggadress: http://emmazs.se
emma säger:

Din och Millas utveckling

2013-05-14 | 19:14:05
Bloggadress: http://emmazs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback