halloj

de va ett tag sen. sommarlov,grät som en gris på avslutningen, usch klassen kommer verkligen va saknad :( mer då? haft modevisning gick super,spexfoto,avslutningsmiddag, ja listan kan göras lång ;) nu är de sommarlov och jag ligger på öland med ida bredvid mig. vi har tagit det lungt dagarna hittils , har försökt gått upp och sprungit typ 3 dar i rad men kollat ut och insett att de är skönare att stanna i sängen  , hehe.. kört min första körning med bil, gick hyffsat bra för att va första gången tycker jag, idag va de stranden som gällde steckte i solen i typ 2 tim innan vi drog hem och sen åkte och kolla på kläder gjorde världens kap och köpte en klänning som brukar kosta 500 kr men kosta 50 kr , katching den är min! ligger och väntar på mat just nu , efter de blir de en powerwalk till ett godisställe , 1 mil ,bam!
Då jag inte har några bilder får ni nöja er med gammla bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback