torsdag

hellllo saknat mig ? (vilken klaschig mening.) 
 
Tisdagen blev lite kaos där men det blev bättre på kvällen sen, det mesta löste sig så de är lungt.  Igår hade jag sovmorgon till typ 11 vaknade endå runt 9 av att emma skicka mess så låg och skrev med henne ett tag gick sen upp och träna lite och så, pallra mig igenom skolan med mina klackar på 11,5 cm tror jag ida mätte dom till , skapligt ont i fötterna ;) men som bebo sa ska man va fin får man lida pin , tyyp. Stallet sen tog en barbacka tur i gummistövlar på millis sötan studsa genom vattenpölarna i paddocken och drog ner huvet och hade sig , hon på fälttävlan skulle va kul och se ;) Kom hem runt sju typ tog de lite lungt satt med mamma i soffan dock låg båda vid telefon , hej sociala familjen :P köpte sen hem donken och ringde emilia och prata med henne ett tag. Och ringde sen bebo innan jag somna och prata med han ett tag finns inge bättre än att snacka med han på kvällarna , min bästavän MIN. Sitter i skolan nu , bebo ringde och väckte mig haha kändes bra att jag kunde ha legat och sovit typ nu egentligen ;) får se vad som händer senare idag sen stallet och ett träningspass ska fixas ;) men vi hörrs senare sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback