tjabba tjena hallå

wazzup? nej jag skojja bara.
Har verkligen inte haft tid till att blogga nåt i torsdags va jag kvar seeeeent i stallet hade två hästar så de tog ett tag ;) när jag kom hem satt jag med surfplattan till typ tio sen duscha jag vid elva , haha ja ni fattar ;) 
igår va de lungt , åkte till stallet vid fem trodde de skulle gå snabbt men icke, va kvar till typ halv sju eller nåt sånt -.- och sen så typ låg jag och halvsov i soffan resten av kvällen. 
Idag vakna jag fem över åtta , men låg och mös i mitt underbara täcke i en timme sen gick jag upp och åt frukost , och drog till stallet vid elva nån gång och fixa allt , mamma kom sen ut och filma när jag red och lite smått och gott , deog hem käka och tagit det lungt tog en gofika med mamma på altan också med glass och toblerone kaffe eller vad man ska säga, ja de är svårt och förklara. Sitter och väntar på bebo nu , han messa nyss att han va hemma men skulle fixa några grejor sen skulle han komma så sover han här inatt , perfa , kan inte bli ett bättre slut på helgen. Love Life moment är jag på just nu! allt går bra och känns underbart , det enda som ska fixas för att jag verkligen känner att livet går framåt nu är att fixa övningskörningen sen så. 
 
jag och min fina syster , hur arg och sur och förbannad jag än kan va på dig så älskar jag dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback