22 april

helgen bestod av massa mys , ett par kompisar från uddevalla kom upp så satt i  fredags och prata med dom , bebo kom vid nio nånting så satt vi alla ett tag och prata , prata lite framtid med bil till mig och bebo yep yep,, haha gick ner och la oss runt halv tolv kanske ? vakna vid nio låg och snacka och mös gick up vid tio halv elva , och satt i soffan och kolla på tv och mös ännu mer. Åkte sen ner på stan med hela familjen och andreas och caroline ( vännerna ) hahaha jaa, hitta ett smycke som ska pryda min navel sen , åkte vidare till erikslund men bebo drog hem till sin mamma , åkte vidare till stallet vid tre halv fyra kanske , fixa allt snabbt och drog sen hem då va fan halva västerås hemma hos oss , nejdå nejmen andreas brorsa mattias va där med hans polare och dotter och sen va bebos syrra där också , ja , de e ganska kompilcerat allt dedär.. Men bebo kom vid kanske sju nån gång? och sen kom ida , slappa hela kvällen och jag somna runt elva haha tröttt. Söndags va de chill bebo drog vid halv ett och såå, nej nu ska jag ta och slänga ihop allt och dra hem och fixa min vovve, sen väntas lunch på stan och lite shopping , kanske träffa bebo igen.. ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback